Skróty klawiszowe:

Biuletyn Informacji Publicznej

Zakład Usług Komunalnych w Przemyślu Sp. z o.o.



czwartek, 28 marca 2024 r.

imieniny: Aniela, Sonia

Rozmiar tekstu:
 Oficjalna strona WWW

Menu główne

INFORMACJE STRUKTURA WŁASNOŚCIOWA ORGANY PODMIOTU DOSTĘP DO INFORMACJI PUBLICZNEJ ZAMÓWIENIA PUBLICZNE OGŁOSZENIA INNE

KOMUNIKAT

Strona główna » Informacje » KOMUNIKAT

Podtytuł: ZMIANY ORGANIZACYJNE W FUNKCJONOWANIU ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH W PRZEMYŚLU SP. Z O.O. W ZWIĄZKU Z ZAGROŻENIEM ZDROWIA PUBLICZNEGO W WYNIKU WYSTĘPOWANIA W POLSCE KORONAWIRUSA COVID - 19

 

 

ZMIANY ORGANIZACYJNE W FUNKCJONOWANIU ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH W PRZEMYŚLU SP. Z O.O. W ZWIĄZKU Z ZAGROŻENIEM ZDROWIA PUBLICZNEGO W WYNIKU WYSTĘPOWANIA
W POLSCE KORONAWIRUSA COVID - 19

 

                                   Szanowni Państwo !!!!

w związku z pandemią wirusa SARS-CoV-2 wywołującego chorobę COVID-19   oraz ze zwiększającą się ilością zakażeń w trosce o bezpieczeństwo zdrowotne zarówno pracowników Spółki jak i klientów ZUK w Przemyślu Sp. z o.o. począwszy od dnia 14.10.2020 r., wprowadza się następujące zmiany w sposobie postępowania z korespondencją oraz obsługą Klienta

 

 

Poniżej zamieszczamy wykaz numerów telefonów oraz adresów e-mail: 

 

Zakład Usług Komunalnych w Przemyślu Sp. z o.o.

ul. Słowackiego 104, 37-700 Przemyśl

e-mail: zukprzemysl@poczta.onet.pl

tel. centr.: 16 678-24-84, wew. 13,44,45

fax: 16 678-67-83

 

Dział Administracji Cmentarzy

ul. Słowackiego 104, 37-700 Przemyśl:

tel. 16 678-26-34, 16 678-24-84, wew. 13,44,45

mail: zukprzemysl@poczta.onet.pl


Dział Robót Drogowych

ul. Stanisław Augusta 14

tel. 608440484

e-mail: drd@zukprzemysl.pl
    

 

Szczegółowe dane kontaktowe znajdują się na stronie internetowej: www.zukprzemysl.pl

 

 

  1. Korespondencję listową Klienci winni umieszczać w skrzynce pocztowej znajdującej się przy wejściu głównym do budynku Spółki - obowiązuje 24 godzinna kwarantanna złożonych  dokumentów.

 

  1. W przypadku niemożności załatwienia sprawy z wykorzystaniem środków określonych w pkt. 1 ustalimy z Państwem indywidualny termin spotkania lub inny dogodny sposób załatwienia sprawy.

 

  1. Celem zwiększenia bezpieczeństwa oraz ograniczenia do minimum czasu oczekiwania na miejscu, rekomenduje się wcześniejsze uzgadnianie – telefoniczne lub mailowe – terminu wizyty w Spółce.

 

  1. W nagłych i szczególnych wypadkach istnieje możliwość osobistego załatwienia sprawy po uprzednim umówieniu wizyty telefonicznie / drogą elektroniczną.

 

  1. Dopuszczalna liczba interesantów przebywających,  w tym samym czasie  w jednym pomieszczeniu nie może być większa niż 1 osoba na jedno stanowisko obsługi Klienta.

 

  1.  Interesanci przebywający w budynku Spółki oraz w pomieszaniach Administracji Cmentarzy i Działu Robót Drogowych są zobowiązani do zakrywania ust i nosa zgodnie z § 24 ust. 1 pkt 2 lit. C Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 sierpnia 2020 oraz dezynfekcji rąk. 

 

  1. Na terenie Spółki nie mogą przebywać osoby postronne, nie związane bezpośrednio z załatwianą sprawą.

 

  1. Zaleca się zachowywanie dystansu odległości od innych osób, oczekując na wstęp do budynku, stojąc w kolejce do Biura Obsługi Klienta Administracji Cmentarzy.

 

  1. Celem minimalizacji osobistych wizyt w Administracji Cmentarzy i dziale Robót Drogowych prosimy o wnoszenie opłat przelewem na wskazany nr rachunku bankowego : Bank Pekao nr konta : 65 1240 1792 1111 0010 9411 1054.

 

  1. Kasa Spółki będzie czynna wyłącznie w sytuacji dotyczącej bezpośredniej obsługi Klienta.

 

  1. W budynku Spółki może przebywać wyłącznie osoba zdrowa, bez objawów chorobowych sugerujących chorobę zakaźną, nieobjęta kwarantanną lub izolacją
    w warunkach domowych.

 

 

  1. W każdym przypadku należy dostosować się do aktualnych ograniczeń, nakazów
    i zakazów obowiązujących w związku z wystąpieniem na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej stanu epidemii.

 

 

                                                                                                                 Prezes Zarządu 

                                                                                                           mgr inż. Zbigniew Storek

Źródło informacji: Zakład Usług Komunalnych w Przemyślu Sp. z o.o.. Data utworzenia: 2020-10-14.
Wprowadził do systemu: Radosław Ryzner. Data wprowadzenia: 2020-10-14 11:10:19.
Zatwierdził do publikacji: Radosław Ryzner. Data publikacji: 2020-10-14 11:10:19.
czytano: 471 razy, id: 16
drukuj zapisz do PDF poleć artykuł


Rejestr zmian
2020-10-15
Dodanie załącznika/ załączników
Radosław Ryzner

2020-10-15
Aktualizacja wiadomości
Radosław Ryzner

2020-10-15
Aktualizacja wiadomości
Radosław Ryzner

2020-10-14
Aktualizacja wiadomości
Radosław Ryzner

2020-10-14
Aktualizacja wiadomości
Radosław Ryzner

2020-10-14
Aktualizacja wiadomości
Radosław Ryzner

2020-10-14
Dodanie załącznika/ załączników
Radosław Ryzner

2020-10-14
Nowa wiadomość
Radosław Ryzner

Strona główna

 Filtrowanie bieżącej kategorii



Archiwum:

 Informacje

Redaktorzy odpowiedzialni za ten dział:

Zakład Usług Komunalnych w Przemyślu Sp. z o.o.
ul. Juliusza Słowackiego 104, 37-700 Przemyśl

tel.: 16 678 26 34, 16 678 24 84
e-mail: zuk@zukprzemysl.pl

Zakład Usług Komunalnych w Przemyślu Sp. z o.o.
Deklaracja dostępności
Biuletyn Informacji Publicznej - Zakład Usług Komunalnych w Przemyślu Sp. z o.o. 2024